خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/20 - 08:44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
موسوی در بازدید از روند احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در اردبیل عنوان کرد

ضرورت تسریع در بهره برداری بیمارستان یک‌هزار تختخوابی اردبیل

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس در بازدید از روند احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در اردبیل گفت: با تلاش بی‌وقفه قرارگاه سازندگی سپاه امیدواریم بیمارستان یک‌هزار تختخوابی اردبیل به سرعت و در ۲ سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ سیدکاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روند احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی در اردبیل گفت: با تلاش بی‌وقفه قرارگاه سازندگی سپاه امیدواریم بیمارستان یک‌هزار تختخوابی اردبیل که با هدف جبران کمبود فضای فیزیکی بیمارستان‌ها و افزایش تخت مراجعین است، به سرعت و در ۲ سال آینده آماده بهره‌برداری شود.



وی افزود: قرار است سازمان برنامه و بودجه و بهداشت و درمان منابع مورد نیاز را تخصیص بدهند که ما از طریق مسئولان کشوری پیگیر تزریق اعتبارات هستیم و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه نیز در این زمینه بیشترین کمک و مساعدت را داشته باشد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: با تزریق اعتبارات اولیه روند اجرایی پروژه در ماه‌های اخیر سرعت بیشتری گرفته و امیدواریم با ورود به فصل کاری این روند شتاب مضاعفی به خود بگیرد.



موسوی افزود: قرار شد با توجه به نارضایتی مردم اردبیل از بیمارستان‌های کهنه نظیر علوی و فاطمی هر چه سریع‌تر چنین مجموعه‌های بهداشتی، درمانی استاندارد شکل اجرایی سریع به خود گرفته و ما شاهد بهره‌برداری از چنین مجموعه‌هایی باشیم.



نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس بیان کرد: در بازدیدی که از بیمارستان علوی داشتیم، نارضایتی مراجعین به ویژه بیماران کاملاً مشهود بود و ما نیز از شرایط امکانات و تجهیزات این بیمارستان و فضای فیزیکی کهنه آن گله‌مند هستیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر بیمارستان‌های جایگزین آماده بهره‌برداری شود.



موسوی اضافه کرد: برای خرید برخی از تجهیزات و امکانات بیمارستان علوی سه میلیارد تومان از منابع نمایندگان اختصاص یافت و در شهرستان نمین نیز پنج میلیارد تومان منابع برای تعمیرات و خرید تجهیزات اختصاص یافته که امیدواریم هر چه سریع‌تر با این منابع محدود بخشی از نارسایی‌ها رفع شود.



نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ۴۰ روز گذشته پیشرفت خوبی را در احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی اردبیل شاهد بودیم و امیدواریم با توجه به نیاز حیاتی استان در بهره‌مندی از چنین مجموعه‌های بیمارستانی و تجهیزات مورد نظر هر چه سریع‌تر این پروژه به سرانجام برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359692
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار